Ambil Kesempatan Jiran | Tengokberitatv3

Ambil Kesempatan Jiran


Satu hari makcik aku datang bawak anak dia sorang saja tidur ke rumahku. Sha berumur 9 tahun yang bertubuh sedap dan montok. Aku geram melihatnya. Sementalah makcikku datang ni nak berubat di kampungku kerana kena buatan orang. Yang aku tahu, aku terdengar perbualan makcikku dengan mak aku, yang dia jadi selalu mengantuk. So, aku tunggu peluang untuk merasa bodi Sha kerana setahu aku memang Sha ni jenis tidur mati punya, budak2.
Malam kedua, aku dapat peluang bila mak Sha tidur kat dalam bilik sedangkan Sha tidur luar. Aku terhendap2 keluar dari bilik, dan tubuhku meremang bila merenung tubuh Sha yang aku gerami itu. Punggungnya agak besar menyebabkan mudah terkena konekku semasa berselisih. Dia pakai kain baju kurung tidur malam itu. Mula2, aku keluarkan zakarku, dan aku sentuhkan ke lengannya. Aaaahhh, nikmat yang tidak terhingga bila konekku mengenai lengannya yang berkulit perang itu. Konekku berdenyut2 menikmati keenakan. Bila tiada reaksi, aku mula berbaring mengiring di sebelahnyayang tidur meniarap, lalu aku kenakan konekku di punggungnya. Aaaahhhh lebih nikmat rasanya sehingga maziku keluar membasahi punggungnya yang bersalut kain itu. Airku mula menggelegak ingin keluar, dan aku mula mengangkangi tubuhnya tapi dalam keadaan yang tidak menyentuh badannya kecuali konekku yang menegak di atas punggungnya. Aku lihat sekeliling, line clear. Perlahan aku selak kainnya hingga menampakkan alur punggungnya, dan denan terketar2, aku selitkan konekku ke celah punggungnya sehingga kena celah buritnya. Aaaahhh sungguh enak rasanya hinggga badanku mengejang2 keseronokan. Tiba2, creeetttt!!! Creeettt!!! Ahhhh air maniku memancut2 keras di celah farajnya, sehingga aku mengejang kenikmatan, melepaskan nafsuku pada tubuh kecilnya. Dia tetap tidak terjaga membuatkan nafsuku puas kupam padanya. Aku kepuasan, dan perlahan2 mengesat maniku di celah farajnya.



Contact Form www.evotemplates.net

Name

Email *

Message *