gambar over Yana Samsudin diupload | Tengokberitatv3

gambar over Yana Samsudin diupload




Yana Samsudin: Saya kenal siapa muat naik gambar itu
3 Jul – Baru-baru ini nama aktres jelita Yana Samsudin menjadi bualan ramai apabila didakwa memuat naik gambar kurang sopan dan tidak menghormati bulan Ramadan di laman sosial Facebook sehingga dikritik teruk oleh peminat.
Menafikan perkara tersebut, Yana atau nama sebenarnya Norliana Samsudin berkata, dia tahu dan kenal individu yang sengaja memuat naik gambar tersebut.
"Saya tahu dan kenal pihak yang buat benda itu. Saya nak jumpa dia nanti untuk tanya kenapa dia buat begitu.
"Sebenarnya bukan di FB saya atau 'fanpage' pun. Saya tahu ia jadi isu disebabkan sekeping gambar saya yang agak kurang sopan.
"Padahal itu gambar lama daripada promosi filem beberapa tahun lalu dan gambar itu bukan dimuat naik di FB saya, tapi di FB pihak ketiga itu sampai orang ramai keliru," katanya kepada Harian Metro.
Tambah Yana, 30, lagi, dia yang terkilan dengan isu tersebut berkata, dia tidak mungkin akan bertindak bodoh dengan memuat naik gambar tersebut.
"Secara logiknya, takkan saya nak buat benda gila macam itu? Apa lagi bulan Ramadan macam ini takkanlah saya atau pentadbir kelab peminat nak buat macam itu."
Dalam perkembagan lain, Yana kini sedang sibuk dengan penggambaran telefilem "7 Hari Nak Raya" bersempena Hari Raya ini.

0 Response to "gambar over Yana Samsudin diupload"

Contact Form www.evotemplates.net

Name

Email *

Message *