Shah Jaszle tangkapbasah Shah Jaszle Di Tangkap Khalwat Jam 3.30 Pagi
Malu tak sudah pelakon tersebut bila Shah Jaszle Khalwat : Kecoh satu malaya bila tersiarnya berita panas gosip hiburan hari ini yang berkaitan seorang aktor popular berumur 25 tahun, ditangkap khalwat di sebuah unit Apartment Taman Sri Subang. Ambik Kau!
Seorang pelakon lelaki terkenal tempatan ditangkap khalwat oleh sepasukan pegawai Bahagian Penguatkuasa Jabatan Agama Islam Selangor (Jais) di sebuah unit Apartment Taman Sri Subang di sini awal Khamis.

Pelakon berusia 25 tahun itu, yang pernah bertunang pada Disember tahun lepas, ditahan pada 3.30 pagi selepas pasukan penguatkuasa mendapat maklumat daripada orang awam.
Pengarah Jais Datuk Marzuki Hussin, dalam satu kenyataan pada Khamis, mengesahkan bahawa pelakon itu, yang sudah bertunang Disember lepas, ditahan Bahagian Penguatkuasaan Jais berdasarkan maklumat awam.
“Dia ditahan mengikut Seksyen 29(1) A dan B, Enakmen Jenayah Syariah Selangor 1995,” katanya.
Pelakon berkenaan sebelum ini pernah dikaitkan mempunyai hubungan cinta dengan wanita yang lebih berusia serta seorang lagi pelakon wanita, namun hubungannya dengan mereka berakhir begitu sahaja. – BERNAMA
Pada mulanya, sukar bagi penulis untuk meneka siapa pelakon yang dimaksudkan, tapi berdasarkan carian khusus, kami rasa Shah Jazsle merupakan pelakon yang ditangkap khalwat tersebut.
Shah Jaszle tunang 500x333 Shah Jaszle Di Tangkap Khalwat Jam 3.30 Pagi
Rasanya, Shah Jaszle baru bertunang pada bulan Disember 2012 yang lepas.Kalau ikut laporan berita, penangkapan khalwat lebih dari seorang.Mungkin lepak ramai-ramai dalam apartment.Walauapapun,kami tidak berani mengesahkan berita khalwat buat masa ini.Kita tunggu sama-sama penjelasan dari Shah Jaszle sendiri.
Shahz Jaszle Ditahan Khalwa Shah Jaszle Di Tangkap Khalwat Jam 3.30 Pagi
Berita terbaru yang penulis terima apabila terbaca di laporan Harian Metro hari ini menyebut yang pelakon lelaki terkenal ini di’tangkap khalwat bukan bersama tunang’nya.
01 Pelakon Lelaki Terkenal Kena Tangkap Khalwat Di Shah Alam Shah Jaszle Di Tangkap Khalwat Jam 3.30 Pagi