Kerana Nak Jadi Terkenal, Bunuh Isteri, Muatnaik Gambar Mayat di Facebook | Tengokberitatv3

Kerana Nak Jadi Terkenal, Bunuh Isteri, Muatnaik Gambar Mayat di Facebook

PENTING Anda ada page bisnes di FB ? Jom tingkatkan like page dengan murah dan pantas !
 Likes ialah trafik, 'nyawa' anda dalam menjalankan pemasaran di Internet & FB ni.


Derek Medina, Seorang lelaki di Florida ditahan berkaitan dengan pembunuhan isterinya selepas memuat naik gambar mayat isterinya yang berlumuran darah di laman Facebook beliau, beliau memuat naik gambar pembunuhan isterinya kerana ingin menjadi terkenal.

Dalam mesej yang muncul di akaun Facebook peribadi beliau, Derek Medina mengaku membunuh isterinya, Jennifer Alfonso.



“Saya akan ke penjara atau menjalani hukuman mati kerana membunuh isteri saya, selamat tingggal semua, dan anda akan melihat saya dalam berita,“

“Isteri saya telah menumbuk saya dan saya tidak akan berdiam diri lagi, jadi saya melakukan apa yang patut saya lakukan saya harap anda faham.”katanya.

Medina memuat naik gambar menunjukkan isterinya terbaring di dapur dengan darah yang meliputi wajah dan tangan kirinya dengan komen: ‘. Rip Jennifer Alfonso’


sumber :http://kezoom.blogspot.com/


0 Response to "Kerana Nak Jadi Terkenal, Bunuh Isteri, Muatnaik Gambar Mayat di Facebook"

Contact Form www.evotemplates.net

Name

Email *

Message *