Siapa Artis Muda Pikat & Jerat VVIP Untuk Hidup Mewah? | Tengokberitatv3

Siapa Artis Muda Pikat & Jerat VVIP Untuk Hidup Mewah?


ohartis-artis-muda-jerat-vvip

Baru-baru ini heboh kisah seorang artis muda yang tidaklah popular mana menangis-nangis di dalam sebuah rancangan hiburan di kaca tv. Menurutnya dia ditipu melalui satu proses jual-beli yang akhirnya hampir menggadaikan maruahya sendiri. Sejauh mana kebenaran cerita itu kali ini, hanya dia dan Allah sahaja yang tahu. Mungkin ya dia ditipu dan sekadar ingin meminta pembelaan.

PENTING Anda ada page bisnes di FB ? Jom tingkatkan like page dengan murah dan pantas !
 Likes ialah trafik, 'nyawa' anda dalam menjalankan pemasaran di Internet & FB ni.
 klik / copy link ini untuk maklumat lanjut...

Baru-baru ini, kami menerima email berikut yang menceritakan siapa sebenarnya artis muda tersebut di mana majikannya sendiri pernah menjadi mangsa.
Berikut adalah isi email tersebut:
Sebenarnya gadis muda ini telah giat melakukan penipuan terhadap dato2.. dier akan cuba pikat dato2 kemudian memeras ugut utuk menyebarkan nama dato2.. untuk tutup kes.. wang diminta.. sy kasihan melihat majikan sy yg dahulunya juga terkena dengan artis muda ni.. Skrg sudah timbul cerita baru.. ntah dato mana pulak.. dan sy nampak dier tempoh hari bawa kereta baru mercedes.. banyak btol duit dier..
Apapun bukanlah kami percaya atau meminta anda percaya akan email yang diterima ini kerana kami sendiri tak tahu sejauh mana kebenarannya akan tuduhan yang dilemparkan kepada artis muda yang pernah membintangi drama arahan Razak Mohaideen ini. Cuma harapanyannya agar pihak yang lebih arif berkenaan hal ini bolehlah menyiasat apa sebenarnya yang berlaku.
Pada yang berpangkat Dato whatsoever tu, padan la juga dengan muka menggatal nak artis seksi-seksi padahal dah ada isteri. Anggaplah ianya satu pengajaran agar jangan nakal-nakal lagi.

0 Response to "Siapa Artis Muda Pikat & Jerat VVIP Untuk Hidup Mewah?"

Contact Form www.evotemplates.net

Name

Email *

Message *