Hamba S*e*k*s, Bapa Saudara Barua, Anak Saudara Jadi Mangsa | Tengokberitatv3

Hamba S*e*k*s, Bapa Saudara Barua, Anak Saudara Jadi Mangsa



Hamba Seks, Bapa Saudara Barua, Anak Saudara Jadi Mangsa

Hamba S*e*k*s, Bapa Saudara Barua, Anak Saudara Jadi Mangsa

 - KUALA TERENGGANU : Pada usia yang masih muda, dua beradik terpaksa melalui kehidupan yang memeritkan apabila mereka menjadi hamba s eks kepada bapa saudara sendiri yang dipanggil Ayah Teh sejak tahun lalu.
Dalam tempoh lapan bulan, mangsa berumur 14 tahun mendakwa dir o gol beberapa kali oleh lelaki berhati binatang terbabit, sementara adiknya pula dic abul lebih 30 kali di rumah mereka di sebuah kampung di Besut.


Timbalan Ketua Jabatan Siasatan Jenayah (Risikan/Operasi) negeri, Superintendan Mohd Zani Che Din berkata, mangsa pertama kali diro gol pada 28 Mei tahun lalu kira-kira jam 4 pagi ketika tidur bersama adik dalam bilik.
Menurutnya, bapa saudara mangsa kemudian dilaporkan masuk ke bi lik berkenaan dan meny usup ke dalam kelambu tempat mereka tidur lalu membuka pakaian mangsa lalu mero golnya.
“Sejak kejadian itu, suspek dikatakan terus mero gol ma ngsa beberapa kali sehingga 12 Januari lalu, sementara adik mangsa berumur 13 tahun mengadu turut diro gol suspek di ruang tamu rumah mereka.
“Selain diro gol, adik mangsa memberitahu dia dica bul suspek lebih 30 kali bermula 18 Disember tahun lalu sehingga 18 April lalu, namun kedua-dua beradik itu merahsiakannya kerana tidak tahu perbuatan itu salah,” katanya, semalam.
Bagaimanapun, Mohd Zani berkata, perlakuan jahat Ayah Teh terbongkar apabila mangsa yang tinggal bersama nenek uzur dan suspek akhirnya membuat laporan di Balai Polis Jerteh kira-kira jam 1.57 tengah hari, kelmarin.
Berikutan laporan itu, polis menahan bapa saudara mangsa berusia 30 tahun yang tidak mempunyai pekerjaan untuk siasatan lanjut berhubung kejadian berkenaan.
Kes disiasat mengikut Seksyen 376 (B) Kanun Keseksaan kerana mer ogol. 

0 Response to "Hamba S*e*k*s, Bapa Saudara Barua, Anak Saudara Jadi Mangsa"

Contact Form www.evotemplates.net

Name

Email *

Message *